نوشته شده توسط : fahimeh

شهر المالی آنتالیا

شهرهای ترکیه هر کدام جاذبه ها و ویژگی های خاص و منحصر بفرد دارند .شهر المالی از جاذبه های گردشگری آنتالیا در منطقه لیکیا واقع در آنتالیا است . یافته‌های تاریخی کشف شده از مکانهای تاریخی روستاهای بیگ‌لرکویو که از دیدنی های آنتالیا محسوب می شود در غرب و قره‌داش، سماهویوک حکایت از آن دارد که سکونت در این شهر از عصر برنز به بعد شکل گرفته است. تاریخ دقیق ساخت این شهر معلوم نیست. این شهر یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و آنتالیا به شمار میرود.

almali.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , شهر المالی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل حیات پارک استانبول

هتل حیات پارک استانبول در سال 1922 میلادی در منطقه سیسلی شهر استانبول احداث و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل  5 ستاره در 8 طبقه و در مجموع از 180 اتاق و سوییت لوکس و شیک تشکیل شده است و آماده پذیرایی ارز مسافران تور استانبول می باشد.این هتل با اماکن تاریخی و توریستی نظیر مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی استانبول 700 متر،کاخ دولمه باغچه 10 دقیقه، موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی و ایاصوفیه 30 دقیقه فاصله دارد.ایستگاه مترو عثمان بی 500 متر با هتل فاصله دارد. فاصله هتل حیات پارک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول و فرودگاه سابیها به ترتیب 20 و 45 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل حیات پارک استانبول:

رستوران انواع غذاهای دریای و بین المللی را سرو می کنند،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، کافی نت، صندوق امانات، گاو صندوق،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، جکوزی، سونا،ماساژ و SPA،حمام سنتی ترکی و بخار،باشگاه بدنسازی،کرایه دوچرخه، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، آرایشگاه و... در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهد و مسافران با انتخاب هتل حیات پارک استانبول ستاره سفر خوشی را سپری می کنند.

Park-Hyatt-Istanbul4.jpg

Park-Hyatt-Istanbul3.jpg

Park-Hyatt-Istanbul.jpg

Park-Hyatt-Istanbul2.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سوئیس استانبول

hotelsooeis2.jpg

هتل سوئیس استانبول یکی از هتل های 5 ستاره شیک می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در 16 طبقه و دارای  497 اتاق و 63 سوییت برپایی شده است و حاضر خدمت رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

hotelsooeis3.jpg

hotelsooeis1.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... میهمانان می توانند با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

hotelsooeis5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , هتل های 5 ستاره استانبول, مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

حمام سمبرلیتاس استانبول

cemberlitas2.jpg

حمام سمبرلیتاس در خیابان سلطان احمد، در میدان سمبرلیتاس واقع شده است. در کنار این حمام تاریخی، بنای وزیر هان قرار دارد که توسط کنستانتین یکم بناشده است. مجتمع کپرولو محمود پاشا با مسجد، مدرسه و مقبره های تاریخی خود دقیقا روبروی حمام است و بنای وزیر هان و ساختمان دانشگاه قدیمی در کناره های آن می باشند. همچنین در نزدیکی حمام آثاری مثل مقبره سلطان محمود دوم، کتابخانه کپرولو ، مسجد و مدرسه اتیک پاشا، و مقبره علی بابا قرار دارد. این حمام به دستور سلطان نور بانو و توسط معمار سینان در سال 1584 تاسیس شده است. حمام سمبرلیتاس از نظر معماری بسیار زیبا می باشد و در آن انواع خدمات ماساژ، آبگرم و ... ارائه می گردد. مسافران تور استانبول می توانند ضمن بازدید از معماری شگفت انگیز این حمام ، از خدمات آن بهره مند شوند.

cemberlitas.jpg

cemberlitas1.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ویاژ بلک آنتالیا

VIAJBLACK.jpg

VIAJBLACK1.jpg

هتل ویاژ بلک آنتالیا 5 ستاره هتلی لوکس  و شیک که در منطقه ایلرباسی در بلک و شهر آنتالیا قرار گرفته است . این هتل مجلل دارای زمینی به وسعت ۹۳٫۵۰۰ متر مربع بوده و از آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن برخوردار می باشد . طراحی و چیدمان مدرن و شیک می باشد که رنگ آمیزی آن گرم و شاد می باشد.تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، روم سرویس، مینی بار،تلویزیون صفحه تخت و ... می باشد. هتل ویاژ بلک دارای ساحل اختصاصی و دو اسکله در اختیار توریستانتور آنتالیا قرار می دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا بلک ۲ کیلومتر می باشد .پذیرای این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد.مسافران با انتخاب این هتل ویاژ بلک آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

VIAJBLACK3.jpg

VIAJBLACK9.jpg

VIAJBLACK8.jpg

امکانات هتل ویاژ بلک آنتالیا:

 زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ،پارک بازی کودکان، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ،جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی آب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ،خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ،ترانسفر فرودگاهی ،پارک آبی با سرسره هایی موجی ،برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،خدمات پزشکی رستوران های ژاپنی ،چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی ، خانه استیک و رستوران اصلی هتل در کنار ۱۰ کافه مجلل است که همگی آماده ارائه با کیفیت ترین سرویس ها به گردشگرانتور آنتالیا می باشند . 

VIAJBLACK7.jpg

VIAJBLACK5.jpg

VIAJBLACK4.jpg

VIAJBLACK6.jpg

VIAJBLACK2.jpg

VIAJBLACK10.jpg

VIAJBLACK11.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد. 

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابی، رستوران، كافی شاپ، اینترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزی، پاركینگ اختصاصی هتل و پاركینگ سرپوشیده، لاندری، خدمات خانه داری، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصی، تاكسی سرویس و ...

 

 

 

 

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى كیش با زیر بناء 43000 مترمربع احداث گردیده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رویال، پرزیدنت و سوئیت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کلیه امکانات، مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتی، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالری و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد اشاره نمود. ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث گردیده که ۷۰ درصد اتاق های آن روبه دریا باشد و اتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد. سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل وگیاه و فضای سبز واقع گردیده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ، هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل سان رایز کیش

 

هتل سان رایز کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش در پشت بازار پردیس واقع شده است. این هتل با سوئیت های 1 خوابه , 2 خوابه و 3 خوابه  آماده ارائه امکانات و پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سان رایز کیش با فرودگاه جزیره حدود 5 دقیقه رانندگی است. هتل سان رایز کیش از ساختمان 4 طبقه تشکیل شده است و دارای 34 واحد می باشد اکثر اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس را به شما میهمانانتور کیش هدیه می کند .

از امکانات هتل سان رایز کیش می توان به  رستوران شبانه روزی ، صبحانه رایگان سرد و گرم در انواع ایرانی و خارجی ,کافى شاپ , لابى , لاندرى , بوفه رایگان , تلویزیون دارای ۶ کانال ماهواره ای اشاره نمود همچنین دارای امکانات تفریحی نظیر دو قایق کف شیشه ای و تندرو می باشد که با آن مرجانها و ماهی های زیر آب را برای گردشگران تور کیش به نمایش می کشد.

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و بعد از بازار پردیس 2 در میدان سیری بنا شده است. این هتل برای میهمانان تور کیش از تخفیف 15 درصدی ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها برخوردار می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در همه ی اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد. هتل تعطیلات با ماشین تا فرودگاه جزیره 12 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل تعطیلات کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل ، اینترنت در لابی، پاركینگ سرپوشیده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت ، غرفه و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش نوروز 96

تور کیش آذر 95 

 تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

تور کیش بهمن 95 

 

تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

  هتل شایان

11.jpg  

     

نوع هتل5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی  

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

4.jpg

5.jpg

  هتل تماشا کیش

_تماشا_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل دو ستاره         تعداد اتاق ها : 60

آدرس : کیش،میدان امیر کبیر

هتل تماشا کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات وسفر و تورخوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها لذت ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

_تماشا_کیش_6.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

_تماشا_کیش_2.jpg

_تماشا_کیش_3.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش ,لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و 5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

 

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

 

 

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

 

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

 هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش جز هتل های سه ستاره خوب در جزیره زیبای کیش است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز تجاری - خرید و گردشگری بنا شده است.

 

 

 

هتل در بلوار ایران, خیابان جامی, جنب ضدا و سیما در سال 1379 در زمینی به مساحت 20000 متر مربع ساخته شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه : 20 دقیقه با ماشین

در هتل اسپادانا کیش با ارائه بهترین خدمات و قیمتی مناسب، در فضایی سرسبز سفر خوشی را برای میهمانان عزیز تور کیش فراهم میکند. همچنین با بیش از 79 اتاق مجهز و حضور پرسنل مجرب بصورت شبانه روزی میزبان مسافران تور کیش میباشند.

 

 

 

امکانات رفاهی هتل اسپادانا کیش:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با ارائه غذاهای متنوع, کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه, صندوق امانات, اینترنت، تاکسی سرویس برای گردشگران عزیز تور کیش, سالن ورزشی - بیلیارد, پارکینگ, خشکشوئی و ... .

 

 


بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آبادگران کیش

یکی از هتل های دو ستاره کیش، هتل آبادگران کیش است. هتل آبادگران واقع در خیابان پروین اعتصامی و در نزدیکی رستوران میر مهنا میباشد.

فاصله هتل تا فرودگاه : 15 دقیقه با ماشین

این هتل در جایگاهی مناسب بنا شده و اقامتگاهی آرام برای مسافران تور کیش میباشد.

همچنین هتل آبادگران کیش با قیمتی مناسب و خدماتی خوب میزبان میهمانان تور کیش هستند.  

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش: 

رستوران با ارائه غذاهای متنوع, کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای میهمانان عزیز تور کیش, خشکشوئی, صندوق امانات, لابی و ....

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()