نوشته شده توسط : fahimeh

هتل کوزموس مسکو روسیه

 
هتل کوزموس مسکو روسیه از معروف ترین هتل های 4 ستاره روسیه با بهترین موقعیت مکانی، نزدیک به مرکز نمایشگاه های روسیه با بهترین موقعیت برای پیاده روی برای گردشگران تور روسیه ای که به پیاده روی علاقه دارند و نزدیک به ایستگاه مترو VDNKh می باشد. این هتل دارای 25 طبقه می باشد و اتاق های هتل با دکوراسیون شیک و با رنگ های خاص و مجهز به وای فای، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، یخچال معمولی، سشوار و حمام خصوصی هماره می باشد.میهمانان تور روسیه می توانند بر فراز طبقه 25 ام  هتل، شاهد مناظر زیبای آسمان شهر مسکو باشند.

 

 

امکانات هتل کوزموس مسکو روسیه :

هتل دارای استخر سرپوشیده، سرویس ماساژهای و سالن ورزشی مجهز می باشد، و دارای 10 رستوران و کافه که همگی دارای وای فای رایگان بوده در رستوران Kalinka انواع غذاهای لذیذ روسی و اروپایی سرو می شود، همچنین گردشگران عزیز تور روسیه علاقه مند به غذاهای چینی و کارائوک هم نیز می توانند در رستوران Happy Land انواع غذاهای لذیذ را میل نمایند.

برای رزرو و اطلاع از قیمت های تور روسیه لطفا با شماره تماس 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه

 
هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه  از بهترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد. این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی  عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.
 
 
 

امکانات هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه , بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل روسیه, معرفی هتل های 4 ستاره روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی از جمله با شکوه ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که واقع در جزیره نخل جمیرا با 23 طبقه بزرگ با 1600 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم  لوکس و شیک برای میهمانان تور دبی می باشد. 

 

امکانات هتل آتلانتیس دبی :

این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان،رستوران با منوی غذای متنوع و لذیذ باب طبع مسافران تور دبی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و... می باشد.

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل آتلانتیس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی

هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  The Westin Dubai Mina Seyahi Dubai از جمله هتل های ۵ ستاره دبی در کنار جمیرا بوده و تا برج الخلیفه و دبی مال ۲۰ دقیقه نیز فاصله دارد و دارای ۵ استخر، و حدود 1 کیلومتر ساحل اختصاصی و ۸ رستوران و اتاق هایی لوکس و مجلل می باشد. این هتل حائز ۲۹۴ اتاق با پانورمایی مشرف به جمیرا هستند. اطاق ها و سراچه های هتل تمامی مبله و حائز سرویس اینترنت بی سیم و دیگرامکانات امروزین رفاهی تور دبی می باشند.

امکانات هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی :

گردشگران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل آبگرم و استخر خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا و زمین تنیس استفاده کنند. وانگهی این هتل دارای استخر و زمین بازی ویژه کودکان هم می باشد تا سفر مسافران ارجمند تور دبی خود سفر خوشی را داشته باشند. در هتل وستین مینا سیاحی مارینا دبی  گونه ها غذاهای چینی، تایلندی و آسیایی و اروپایی در رستوران های این هتل سرو می شود. منوی رستوران های هتل حائز یک بخش ویژه کودکان نیز می باشد.

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی, امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل هاوس ارمنستان

هتل هاوس ایروان از جمله هتل های زیبا و آرام  4 ستاره واقع در مرکز شهر ایروان ارمنستان با موقعیت مکانی عالی و نزدیک به مهم ترین جاذبه های دیدنی ایروان ارمنستان که تنها چند دقیقه فاصله دارد.هتل هاوس ایروان ارمنستان بخاطر داشتن معماری و طراحی خاص و مجلل داخلی و خارجی ساختمان به جاذبه دیدنی مبدل شده است.کارکنان مجرب و کار آزموده در تمامی طول شبانه روز اماده خدمات رسانی به میخمانان تور ارمنستان می باشند همچنین در این هتل به زبان های روسی,انگلیسی,آلمانی صحبت می شود و مسافران عزیز تور ارمنستان از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

 

 

 امکانات هتل هاوس ایروان :

 
در این هتل بنا به خواست گردشکران تور ارمنستان دارای سرو صبحانه در اتاق,منو مخصوص رژیم غذایی شما,غذای مخصوص بچه می باشد.همچنین برای رفاه حال مسافران تور ارمنستان خدماتی از قبیل امکانات باربکیو,استخر رو باز (فصلی)سالن ماساژ و رستوران با منوی غذاهای دریایی ، غذاهای سنتیارمنستان و غذاهای پرطرفدار بین المللی و کافی شاپ مجلل و مدرن ,اجاره دوچرخه,باغ,تراس,دسترسی به اینترنت WiFi در همه هتل ,سرویس اتاق,کرایه ماشین,ترانسفر فرودگاه,پذیرش 24 ساعته,خدمات بلیط,انبار به چمدان,خشکشویی,خدمات اتوکشی,سرویس روزانه,اتاق فکس فتوکپی,گاوصندوق,پوشاک,سیستم تهویه هوا مطبوع, پارکینگ عمومی فراهم دیده است.
 
 
 
 جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.


:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان, هتل هاوس ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان از جمله لوکس ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان که بر بلندیهای ایروان در خیابان آزاتوتیان Azatutyan ، مناظر زیبا و دل نوازی از پارک ویکتوری و کوههای آرارات را برای گردشگران تور ارمنستان به ارمغان می اورد. هتل رادیسون بلو با داشتن راه ارتباطی مستقیم به آزادراه Tbilisiو M4  در فاصله فقط 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی ارمنستان و 5 کیلومتر از ایستگاه راه آهن می باشد .هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان با دارا بودن 142 اتاق بزرگ ومجلل با دکوراسیون روشن ، مبلمان با کیفیت و فرشهای زیبا دارای امکاناتی کامل و مجهز همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، یخچال و ... می باشد.

 

 

امکانات هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان:

 هتل دارای دو کافی شاپ میباشد : Havana club Cigar و Lobby Loung که لابی لانج بصورت 24 ساعته پذیرایی از میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد،میهمانان عزیز می توانید در رستوران لاردر Larder که در سه نوبت صبحانه ، نهار و شام آماده ارائه خدمات می باشد انواع غذاهای خانگی امریکایی را میل کنند یا در رستوران روی بام Ad Astra که در دو وعده نهار و شام اماده پذیرایی می باشند در عین لذت بردن از مناظر زیبا چشم انداز زیبای دریاچه آرنی Areni Lake ، پارک ویکتوری ارمنستان و کوههای باعظمت آرارات که در دوردستها سر به فلک کشیده اند و میل نمودن انواع غذاهای بین المللی ، سالاد ، ساندویچ ها و برگرها استفاده نمایند.همچنین این هتل برای  گردشگران عزیز تور ارمنستان خود دارای خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، رایگان ، استخر آب گرم سرپوشیده ، زمین تنیس ،سونا ،مرکز تناسب اندام ، اسپا و مرکز سلامت،انواع ماساژ ،جکوزی ،خدمات زیبایی و آرایشی ( مانیکور ، پدیکور ، کوتاهی و رنگ مو ، اسکراب بدن و ... )، اتاق بخار ،رستوران،بار ، کافی شاپ ، اسنک بار ، غذای مخصوص کودکان ،میز گردشگری ،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خانه داری روزانه ، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها ،محل مخصوص برای سیگار کشیدن ، آرایشگاه ، امکان اجاره ماشین، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت هزینه ، پارکینگ رایگان در محل ،شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) و ... می باشد.

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و بزرگترین هتل های زنجیره ای دنیا  هتل 5ستاره ارمنستان هتل ماریوت است. هتل ماریوت ایروانارمنستان در قلب این شهر در میدان جمهوری قرار گرفته است. معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و مقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند، نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه,سرویس 24 ساعته اتاق ها, اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل,اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهوره, مینی بار,خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آسکالارا آنتالیا

هتل آسکالارا آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. جزو زنجیره هتلهای آسکا می‌باشد. هتل 5 ستاره آسکا لارا ریزورت در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع احداث شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی به مساحت 150 متر می باشد. هتل آسکا لارا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است.هتل آسکالارا فقط 19 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.این هتل 7 طبقه و دارای 545 اتاق می باشد که شمل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، سوئیت، اتاق ویژه معلولین و... می باشد تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان)، صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام با وان و دوش و اینترنت هستند.تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشد. اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد می باشد و دارای رنگ آمیزی گرم و شاد استفاده شده و برخی از اتاق ها مشرف به دریا می باشد که متناسب با سلیقه شما گردشگران آنتالیا است.

امکانات هتل آسکالارا آنتالیا:

دارای 6 رستوران که شامل رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی سرو می کنند.استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد ,زمین تنیس , میز تنیس , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , غواصی , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ, حمام ترکی و...

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تورآنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل های آنتالیا, هتل آسکالارا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل بلیس آنتالیا

 هتل بلیس 5 ستاره آنتالیا در کنار دریای مدیترانه در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل در سال 1992 ساخته و درسال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و در بهار سال 2014 چیدمان و طراحی جدید آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.هتل بلیس دارای ساحل اختصاصی می باشد و این هتل 5 ستاره در مجموع 556 اتاق دارد و دارای یک محوطه بزرگ پوشیده شده از درختان نخل می باشد.

امکانات اتاقها:

فضاهای اقامتی هتل بلیس بسیار زیبا و مدرن تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا ، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون با صفحه تخت دارد. خدمات سرو خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

5 استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ،حمام ترکی،سونا دارد. 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزا فروشی در طول روز به مهمانان تور آنتالیا خدمات می رسانند. در اینجا همچنین می توانید از حضور در پارک حیات وحش  مرکز اسبدوانی هتل و در کنار اسب ها لذت ببرید. پیلاتس ، بازی های مرتبط ، والیبال ، تنیس و فوتبال در این هتل در دسترس مهمانان است و ماساژ و امکانات سونا در کنار خدمات ویژه ی پذیرش و حمل و نقل فرودگاهی با هزینه ی اضافی در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار میدهد و مسافران باانتخاب هتل بلیس آنتالیا سفر خوشی را سپری کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل های آنتالیا, هتل بلیس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

نمایشگاه خزندگان کیش

aquarium-kish-island7-768x350.jpg

نمایشگاه خزندگان کیش یکی از زیباترین وجذابترین نمایشگاه های کیش محسوب می شود که طی آن گردشگران تور کیش از سر تا سر ایران به دیدن این نمایشگاه می روند.در اين نمايشگاه بيش از يکصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمايش گذاشته شده است. مارهاي عظيم بوا، پيتون آفريقا و آمازون، سوسمارايگوانا ماداگاسکار، عقرب سياه امپراتور آفريقا، مارپرنده تايلند، عنکبوت هاي بزرگ و پرنده خوار برزيلي نمونه هايي از اين گونه خزندگان هستند. علاقمندان به بازديد از نمايشگاه مي توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

jamnewsimage16565192.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی کیش می باشد. این اسکله که با روش شمع فلزی و با چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

eskelehh1.jpg

eskelehh.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش ,لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

PAPILOON1.jpg

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا که در حاشیه کناره زیبای مدیترانه در منطقه بلک در سال 2001 تاسیس شده و در زمینی به مساحت 60000 مترمربع قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود.این هتل 5 ستاره توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز بلک 4 کیلومتر بوده و دارای کناره اختاصی می باشد. این هتل در مجموع 275 اتاق مجهز به تلویزیون - سیستم حرارتی و برودتی - بالکن - حمام و گاو صندوق می باشد .برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون آیس چاآنتالیا به شمار می رود.

PAPILOON.jpg

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجهز جای دارند.

PAPILOON6.jpg

PAPILOON5.jpg

PAPILOON4.jpg

PAPILOON3.jpg

PAPILOON2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی بسیار زیبا در منطقه لارا آنتالیا است که با ساحل اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی دارد. اتاق ها در هتل گرند پارک با بهترین امکانات روز مجهز شده اند تهویه متبوع , تلوزیون ال سی دی , حمام اختصاصی با وان و…خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل گرند پارک لارا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:
حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.

در طول روز سرگرمی‌های متنوعی از جمله اماکن ورزشی و سرگرمی‌های آبی در محوطه هتل برقرار است و باشگاه کودکان (ALI’S CLUB) بین 4 تا 12 سال نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل گرند پارک لارا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()