نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ایساتیس مشهد

 

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های نوساز دو ستاره شهرمشهد است. این هتل در بلوار امام رضا احداث شده است. هتل ایساتیس مشهد با امکانات رفاهی نظیر تهویه مطبوع اتاق‌ها، طراحی و معماری چشم نواز، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات،سرویس رفت به حرم,  رستوران با طبخ انواع غذای ایرانی و لابی مجلل و رستورانی با طبخ غذاهای ایرانی خوش طعم ایرانی آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به گردشگران تور مشهد میباشد.

گردشگران تور مشهد که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند رزرو هتل ایساتیس مشهد را با توجه به امکانات خوب و قیمت مناسب در ذهن داشته باشند.

همچنین برای اطلاع بیشتر و هماهنگی جهت تور مشهد تماس با آزانس سالی گشت با شماره تلفن 41954 را فراموش نفرمایید.

هتل آریا مشهد

هتل آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل با حرم امام رضا فاصله بسیار کمی در حدود 5 دقیقه دارد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی، کافی شاپ، فولبرد، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، خدامات خانه داری، ترانسفر رایگان فرودگاه و... می باشد.گردشگران تور مشهد با توجه به امکانات نسبت به قیمت, رضایت مندی بالایی از این هتل دارند.

                                                                                                                         

 گردشگران تور مشهد که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند رزرو هتل آریا مشهد را با توجه به قیمت مناسب و امکانات خوب در ذهن داشته باشند.

 

 

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل تنها 3 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن واقع شده است. همچنین هتل اطلس در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه مشهد قرار گرفته است.هتل اطلس مشهد به صورت دو ساختمان شمالی و جنوبی طراحی شده و مجموعا 200 اتاق دارد.

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، باشگاه بدنسازی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و... می باشد.

 

گردشگران تور مشهد با انتخاب این هتل زیبا سفری خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد.

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش جزو بهترین و شیک ترین هتل های کیش می باشد که در نزدیکی سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس قرار دارد.طراحی این هتل به صورت تخت جمشید که سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است و از نظر معماری در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار شیکدر قلب خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند.

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 

 

هتل پارمیدا کیش 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش  دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای مسافران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و مسافران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور کیش، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ترنج کیش

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش هتل 5 ستاره ترنج جزیره کیش می باشد. این هتل جزو هتلهای نوساز جزیره می باشد و در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری برای پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. معماری این ویلاها از بالکن اختصاصی با منظره بسیار زیبا برخوردار می باشد. در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر ساخته شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد برای سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است. هتل ترنج کیش سفر خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم می کند.

 

امکانات هتل ترنج جزیره کیش:

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تراس، صندوق امانات، آتلیه مخصوص مسافران تور کیش ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و... برای مسافران تور کیش می باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

پارک دلفینهای کیش

 مجموعه تفريحي پارك دلفين کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زیبای پارك دلفين کیش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

 

ورزش های دریایی کیش

یکی از تفریحات بسیار شیرین و جذاب جزیره کیش ورزش های دریایی آن می باشد. شرایط مطلوب آب و هوایی موجب لذت بردن از این ورزش ها می شود. جاذبه ها و زیبایی های کیش بسیار جذاب و متنوع است و باعث می شود مسافران تور کیش اوقات خوشی را در جزیره کیش سپری کنند. از ورزش های آبی می توان به دوره های غواصی، جت اسکی، اسکس روی آب، جت بوت، قایق پدالی، گشت با قایق تندرو، ماهیگیری تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، چتر پاراسل و... نام برد. این مراکز تفریحی و ورزشی از ساعت 9 صبح مشغول به کار هستند تا غروب آفتاب که البته آرامش دریا و وضعیت آب و هوا جزر و مد در این تغییر این ساعات دخیل هستند. مسافران تور کیش می توانند اوقات خوشی را سپری کنند.

 

باغ پرندگان کیش

از مکان های جذاب و دیدنی جزیره کیش باغ پرندگان است. باغ پرندگان کیش با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه که از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در این مکان موجود می باشد و مسافران تور کیش می توانند از آنجا دیدن نمایند. این مکان برای همه گروخ سنی مناسب است و مسافران تور کیش به همراه کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات خوشی را سپری کنند. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است. این هتل دارای 19 اتاق مجلل می باشد که همه اتاق ها دارای تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه برای مسافران تور ارمنستان می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مسافران تور ارمنستان نوروز 96 به صورت رایگان به این فرودگاه دسترسی دارند.گردشگران تور ارمنستان می توانند با انتخاب این هتل زیبا و شیک سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان نوروز 96، بار، رستوران و...همگی از امکانات بی نظیر هتل لاتار ایروان ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از پرشکوه ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است.هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار سرشناس ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل حائز 104 اتاق مجلل که هر اتاق گوناگون برای مسافران تور ارمنستان می باشد که بر این پایه اند اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. همگی اطاق های این‌ هتل حائز اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز بازرگانی ,رستوران روسيني به سرو گونه ها غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

گردشگران تور ارمنستان که قصد رزرو هتل در ارمنستان را دارند رزرو هتل 5 ستاره هتل گلدن تیولیپ ارمنستان را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

هتل رویال تولیپ ارمنستان

 

هتل رویال تولیپ ارمنستان یگانه از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان پیمان گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان حائز 104 اتاق شیک و قشنگ و با امکاناتی دربرگیرنده تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، گرمابه سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافران تور ارمنستانمی باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی نگارخانه ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است.

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان :

آبگرم شیک ماساژ, شفا های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن تن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

گردشگران تور ارمنستان که هدف رزرو هتل در ارمنستان را دارند رزرو هتل رویال تولیپ ارمنستان را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , معرفی هتل های 5 ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل کریستال استانبول

از جمله بهترین و با کیفیت ترین هتل های 4 ستاره استانبول می توان به هتل کریستال استانبول اشاره کرد این هتل با بهترین موقعیت مکانی عالی برای رفاه حال مسلفران تور استانبول ، نزدیک به میدان تقسیم استانبول و در فاصله 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد. در اطراف هتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید، بارهای فراوان می باشد. همچنین هتل دارای اتاقهای متنوع از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های مجلل و کوچکتر در اختیار میهمانان تور استانبول نوروز 96  قرار می دهد.

 

امکانات هتل کریستال استانبول : 

این هتل برای رفاه حال گردشگران تور استانبول خدماتی از قبیل دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا فراهم دیده است. تمامی پرسنل مجرب و کارازموده در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی به مسافران تور استانبول نوروز 96 می باشند تا سفری دل نشین و خوشی را داشته باشند.

 

 

هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول از جمله قشنگ ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول که در مجاورت مسجد آبی و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول با  40 اتاق شیک و امروزی و با شیشه های دو جداره و فول امکانات و مجهز همچون ماهواره، اینترنت در واحد،صندوق امانات اختصاصی می باشد. این هتل بخاطر موقعیت مکانی مناسب و کادر مجرب و کارآزموده اش از جمله هتل های محبوب گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

 soooltan.jpg

Soltanhan-2.jpg

 

SoltanHan4.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

این هتل امکانات رفاهی همچون استخر،سونا و جکوزی،سالن ورزشی ، گیم نت، تنیس،بیلیارد ، پارک کودک، آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه، غرفه،ترانسفر رايگان فرودگاه را در اختیار مسافران تور استانبول خود قرار می دهد. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همین طور چایخانه سنتی در بام این هتل در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول نوروز 96 می باشد.

soltan2.jpg

 

 

 

 

soltan3.jpg

برای رزرو و اطلاعات بیشتر از تور استانبول نوروز 96  با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه (۵ ستاره) یک هتل لوکس واقع در شمال کوش آداسی ترکیه است این هتل درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه قرار گرفته و با تپه های سنگی شیبدار و درختان نخل عظیم احاطه شده است.این هتل دارای ساحل خصوصی باشکوه، همراه با منظره دریایی فوق العاده و نمایشی پانورامایی و منحصر به فرد از خلیج آنتالیا است  این هتل قابل توجه داری ۲۶۵ اتاق که در یک ساختمان اصلی در ۸ طبقه و همچنین یک ساختمان فرعی با ۶۴ اتاق واقع شده اند . اتاق های هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه مجلل و بسیار تمیز هستند و از ویژگی های استاندارد و امکانات خوبی مانند :  مجموعه حمام با سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تهویه مطبوع، حرارت مرکزی و صندوق امن برخوردار است.اتاق های خانواده شامل مبلمان و یک تخت دو نفره یکسره هستند ومنطقه ای دارای صندلی هستندبسیاری از اتاق را می توان با دید رو به دریا رزرو کرد و تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه : 

لابی با پذیرش۲۴ساعته،صندوق امن،خدمات ارز،۲ آسانسور پانوراما،کیوسک روزنامه،آرایشگاه،۲مغازه،کلوپ شبانه،یک اتاق تلویزیون، اتاقبازی، اتاق کنفرانس ، دسترسی به اینترنت ,۲ کافه، ۳رستوران های تخصصی، رختشویی ،خدمات پزشکی ،باشگاه ،امکانات پارکینگ، می باشد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه یک مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و استخر سرپوشیده را نیز برای گردشگران تور کوش آداسیآماده کرده است یک استخر در فضای باز هتل مکان مناسبی برای شنا و آب تنی روزانه در هتل است در کنار این استخر اصلی یک استخر جداگانه برای کودکان وجود دارد و همچنین در کنار اسخر مکانی برای حمام آفتاب و ۲ کافه برای صرف میان وعده وجود دارد. علاوه بر این، زمین های  فوتبال،والیبال، بسکتبال در هتل وجود دارد و تنیس روی میز نیز از ورزش هایی است که در هتل میتوانید بازی کنید گردشگران در زمان اقامت در هتل زیبای آداکوله کوش آداسی  از قایق و pedaloes به مدت ۱۵ دقیقه در هر روز استفاده کنند و در شب ها با صرف هزینه های اضافی، نور افکن در زمین تنیس برای شما روشن می شود. 

رستوران اندلس هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه نمونه هایی از غذاهای دریای اژه، ترکیه ای و جهانی را به صورت بوفه برای گردشگران تور کوش آداسی آماده میکند صبحانه بوفه نیز درآنادولو سرو می شود که در آن گردشگران می توانند نمایشی خیره کننده از دریا را هنگام صرف صبحانه ببینند و لذت ببرند نوشیدنی های مختلف در نوار ساحل و لابی در دسترس هستند.

 

 

هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه

سواحل درياي اژه و درختان سرو و باغهاي زيبا در شهر كوش آداسي ترکیه همه در اطراف هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه که در فاصله ۷۵ كليومتری ازمير ، ‌۲۰ كليومتری شهر تاريخي افسوس و ۵ كليومتری مركز شهر كوشي آداسي ترکیه واقع شده قرار دارند که با سفر به کوش آداسی ترکیه و اقامت در هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه از آن ها لذت می برید .

هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه  یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه است که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده و از آن به بعد هر ساله گردشگران زیادی را که به ترکیه سفر کرده اند پذیرا بوده است . سرویس پذیرایی هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه شامل صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، پذیرایی های طول روز و کلیه نوشیدنی ها (چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه) در تمام ساعات شب و روز بصورت رایگان می باشد .

رستوران های متنوع هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه رستوران اصلي ، رستوران ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، چینی ، رستوران اسنک ، رستوران زمستانی با انواع غذاها از گردشگران تور کوش آداسی ترکیه پذیرایی می کنند .

 

امکانات هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه : 

هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه دارای ۴۶۵ اتاق میباشد که ۲۵۵ اتاق استاندارد ،۴۵ اتاق فامیلی روم ،۸۰ سوپریور ،۷ کورنرسوئیت ،۸ اتاق دولوکس ، ۲۲ اتاق ماه عسل را تشکیل می دهند و تمام اتاق ها از امکاناتی چون خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ، کانالهای رادیو از طریق تلویزیون ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، کاناپه ، مبل ، فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن برخوردارمی باشند .

از دیگر امکانات هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه می توان به زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاق های خانوادگی ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، رستوران ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، آسانسور ، تهویه و بار اشاره کرد .هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه دارای ۳۰۰ متر ساحل اختصاصی با امکانات رفاهی اختصاصی که شامل زمين تنيس ،‌ مركز آبگرم لوكس ، حمام تركي ،‌ حمام بخار فنلاندي ، ماساژ ، سونا ، استخر سرباز ، استخر سرپوشیده ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، بولینگ و استخر کودکان می باشد پذیرای گردشگران تور کوش آداسی ترکیه است .



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, هتل های کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل جورجیا پالاس گرجستان

هتل 5ستاره جورجیا پالاس واقع در منطقه کوبولتی و در کنار ساحل دریا و در فاصله 20 کیلو متری هتل از فرودگاه می باشد.این هتل دارای 155 اتاق مجهز به امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع ، تلویزیون بهمراه ماهواره ، تلفن ، گاوصندوق ، مینی بار ، حمام خصوصی و ایوان اختصاصی با منظره پانورما و روح نواز دریای سیاه یا کوههای قفقاز می باشند که مسافران تور گرجستان در صورت تمایل می توانند صبحانه خود را در اتاقشان میل نمایند و از فضای دل چسب بهره ببرند.

 

 

امکانات هتل جورجیا پالاس گرجستان :

رستوران این هتل با منوی صبحانه، نهار و شام و سرو انواع غذاهای فرانسوی در ایوان مفتوح با چشم اندازی از دریا اماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد همچنین هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز ( فصلی )،باغ ، تراس ، ایوان مخصوص آفتاب اگرفتن،زمین تنیس، پینگ پنگ ، مینی گلف، سونا،مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا ، منطقه ساحلی خصوصی،استخر سرپوشیده ( در همگی سال ) ،امکان اجاره دوچرخه ، بار ، اینترنت کابلی مجانی در اتاقها و wifi رایگان در فضاهای عمومی هتل، خودروگاه عمومی مجانی ،رزرو 24 ساعته ، خدمات ارزی،– انبارداری چمدانها ،دستگاه عابر بانک، خدمات پرستاری کودک ، خدمات خشکشویی و لباسشویی، خدمات اتو، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها،مرکز بازرگانی ،خدمات اتاق ، روزنامه، صندوق امانات، آرایشگاه،فروشگاه ، اتاقهای ویژه افراد غیر سیگاری، سیستم حرارتی ، تهویه مطبوع،محل مخصوص سیگار کشیدن و .. می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر از تور گرجستان می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 

 

هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان

هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان در شمار بهترین هتل 5 ستاره در مرکز، مراکز اداری و تجاری تفلیس و در فاصله 5 دقیقه با ایستگاه مترو Rustaveli Metro Station و در نزدیکی خانه اپرا و تئاتر تفلیس Tbilisi Opera and Ballet Theatre 400 و در فاصله بسیار کمی از میدان آزادی Freedom Square و موزه هنر Art Museum در گرجستان،و حدود 7 دقیقه تا ایستگاه قطار تفلیس Tbilisi Train Station و حدود 20 دقیقه فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس Tbilisi International Airport بنا شده است و همین موقعیت مکانی هتل باعث انتخاب برتر مسافران تور گرجستان شده است. هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان دارای 249 اتاق لوکس و مدرن با تجهیزاتی کامل مانند تلویزیون صفحه تخت، وسایل آماده سازی نوشیدنی گرم، بطری های آب معدنی رایگان و ... و چشم اندازی زیبا و ارام بخش از دیگر ویژگی های خوب این هتل به شمار می اید.


امکانات هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان :

سالن اسپا و تندستی، استخر روباز و سرپوشیده،سونا و خدمات ماساژ، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس،دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر ،باشگاه تناسب اندام ، کافه-بار Oxygen Bar در طبقه 16 هتل با چشم اندازی زیبا از تفلیس گرجستان، رستوران های ایتالیایی، آسیایی که هر روز صبح، بوفه باز صبحانه از محصولات جدید و با چیدمانی خوب در کنار یکدیگر هستند، در انتظار مسافرین تور گرجستان می باشد و همین طور در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی پخت و سرو می شود.

 

 

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان پاییز 95

 تور گرجستان آبان 95

 تور گرجستان مهر 95

 تور گرجستان آذر 95

تور گرجستان زمستان 95

 تور گرجستان بهمن 95

تور گرجستان دی 95

تور گرجستان اسفند 95

تور گرجستان نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های گرجستان , لوکس ترین هتل گرجستان , مجلل ترین هتل گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

 

 

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

 

Pars3.jpg

 

Pars4.jpg

_5.jpgمطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل سورینت مریم کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel با رده بندی هتل های لوکس در سال 1390 جز زیر مجموعه گروه هتل های سورینت معرفی شد و این هتل در سال 1391 شروع به بازسازی با بهترین و جدیدترین شیوه های هتل سازی نمود.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 56 اتاق دارا می باشد.رستوران این هتل با طبخ انواع غذا های با کیفیت آماده پذیرایی از مسافرانتور کیش می باشد.همچنین یک ساختمان جدید 7 طبقه با همان طرح ظاهری ساختمان قبلی در مجاورت ساختمان قبلی هتل سورینت مریم در دست اجراست.

 -سورینت-مریم-کیش.gif

سایر امکانات و عکس های هتل سورینت مریم کیش

 

پذیرش شبانه روزی،رستوران،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،تجهیزات هوشمند اتاق ها،تلویزیون اینترنتی IPTV و....

-سورینت-مریم-کیش-2.gif

-سوریت-مریم-کیش-3.gif

-سورینت-مریم-کیش-1.gif

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش بهمن 95

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95 

تور کیش آذر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ریتز کارلتن دبی

هتل ریتز کارلتن دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی واقع در جمیرا بیچ در کنار مارینا با 294 اتاق ، که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. فاصله این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات تنها 15 کیلومتر و 30 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی می باشد.این هتل بخاطر کادر مجرب و مهمان نواز و موقعیت مکانی مناسب از جمله پرطرفدارترین هتل های لوکس و مجلل بین مسافران تور دبی می باشد.

 

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی :

در رستوران این هتل انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود .همچنین مسافران تور دبی می توانند در کمال آرامش از چشم انداز زیبای خلیج فارس بهره ببرند و غذای خود را میل نمایند. این هتل دارای استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان می باشد و هر روز برای بچه ها تور دبی سرگرمی هایی در نظر گرفته است که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر از تور دبی با آزانس سالی گشت تماس حاصل نمایید.

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا با  237 اتاق که همه اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند.هتل فور سیزن جمیرا در فاصله 15 دقیقه ای تا برج خلیفه و فواره دبی و 20 دقیقه  تا دبی مال می باشد.این هتل بخاطر پذیرایی و کادر مجرب و موقعیت مکانی مناسب از جمله هتل های محبوب بین مسافران تور دبی می باشد. 

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی :

این هتل برای میهمانان تور دبی ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی ,دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل و ... اختصاص داده است.  

جهت اطلاع بیشتر از نرخ و رزرو تور دبی با شماره 88178815 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()