نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آک گون استانبول

akgoon4.jpg

هتل آک گون استانبول جزو شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد.این هتل در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد.مسافران  تور استانبول می توانند از  مراکز دیدنی استانبول که بسیار نزدیک به هتل می باشد،لذت ببرند .همچنین مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند .

akgoon3.jpg

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  هم دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . برخی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود .

akgoon6.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات ویژه اتاق های هتل آک گون استانبول است تا مسافران تور استانبول اوقات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

akgoon1.jpg

 امکانات کلی هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

akgoon5.jpg

akgoon2.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , امکانات هتل استانبول, هتل آک گون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لانکورا آنتالیا

lankora2.jpg

هتل لانکورا آنتالیا در سال 1989 میلادی در منطقه کمر ساخته شده و در سال 2005 نیز بازسازی گردید. این هتل دارای ساحل ماسه ای است و تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر(مدت ترانسفر 60 دقیقه) فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر بسیار راحتی را تجربه نمایند.

lankora1.jpg

هتل لانکورا آنتالیا دارای 134 اتاق است که شامل 69 اتاق استاندارد, 57 اتاق در حیاط و 8 سوئیت می باشد.همه اتاقها دارای امکاناتی مانند: بالکن, حمام, دستشویی, سیستم تهویه مطبوع, تلفن مستقیم, تلویزیون و ماهواره, صندوق امانات الکترونیکی, یخچال و سشوار برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

lankora3.jpg

lankora5.jpg

 

امکانات هتل لانکورا آنتالیا:

گاو صندوق , بار , رستوران , رستوران با غذای بین المللی,استخر روباز , استخر سرپوشیده , ساحل اختصاصی , دارت , سونا , جکوزی,فکس/فتوکپی , خشکشویی , اسانسور,6 رستوران(شامل 1 رستوران اصلی در محوطه داخلی و بیرونی هتل), 3 بار, 1 استخر روباز با قسمت مخصوص کودکان مسافران تور آنتالیا, سرسره آبی, حمام ترکی,  سونا, سالن بدنسازی, دیسکو و اینترنت وایرلس در لابی و....از امکانات این هتل آنتالیا به شمار می روند.

lankora4.jpg

در هتل لانکورا آنتالیا صبحانه , میان وعده صبح, ناهار, شام, قهوه و چای بعدازظهر, نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی ارائه می شود.همچنین در این هتل می توانید شاهد برنامه های سرگرم کننده گروهای نری مختلف باشید و کودکان عزیز می توانند از امکانات  استخر استفاده کنند. از جمله فعالیتهای ورزشی که میتوانید در هتل انجام دهید: ایروبیک, ژیمناستیک, والیبال ساحلی, تنیس, دارت و بیلیارد می باشد که همه مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

lankora6.jpg

خدمات رایگان هتل لانکورا آنتالیا:

صبحانه, ناهار, شام, میان وعده ها, برخی نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی, سرویس چای و قهوه, برنامه شو, رقص, موزیک, دیسکو, سالن ورزشی و بدنسازی, پارک آبی و حمام ترکی, استخر و سونا، ماساژ , تلفن, نمابر و...

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لانکورا آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل باروت لارا آنتالیا

baroot2.jpg

از جمله هتل های 5 ستاره ساحلی هتل باروت لارا آنتالیا  است.این هتل دارای  8 رستوران مجزا است و آبگرم به همراه حمام ترکی دارد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوب و آرامی را در این هتل تجربه نمایند.

baroot1.jpg

تمامی اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال می باشند.همچنین اتاق های بزرگ در این هتل با بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر اتاق دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد همچنین میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

رستوران های هتل باروت لارا آنتالیا منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی دارند که این غذاها می تواند حتی در اتاق مسافر نیز سرو بشود.علاوه بر این یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف دراین هتل وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند.انواع سرگرمی ها هم توسط تیم نمایشی لارا سازمان یافته و گردشگران تور آنتالیا می توانند از موسیقی زنده درکلوپ شبانه هتل لذت ببرند.لازم به ذکر است این هتل تا  EXPO 2016 آنتالیا 19 کیلومتر فاصله دارد.

baroot3.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....از جمله امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از آن ها بهره مند شوند.

baroot5.jpg

baroot4.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل باروت لارا آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پوینت استانبول

point2.jpg

هتل پوینت استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 بازسازی شده است. این هتل در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده است و فاصله آن با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است، از این رو گردشگران تور استانبول که قصد خرید در استانبول را دارند،از این هتل رضایت کامل دارند. هتل پوینت دارای 8 طبقه می باشد که تعداد 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا مجهز به به اینترنت پرسرعت دارد.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد.

 

point3.jpg

point4.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، کافی شاپ، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان و...از جمله امکانات هتل پوینت استانبول می باشند.

point1.jpg

point5.jpg

point6.jpg

 

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , امکانات هتل استانبول, هتل پوینت استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ایران کیش

iran1.jpg

هتل ایران کیش از هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است که  در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره واقع شده است که میهمانان تور کیش میتوانند از آن ها لذت ببرند. هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده در آن استفاده شده است. این هتل قدمتی ۱۸ ساله دارد و از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده  است. بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده است و ساخت و تکمیل آن حدود ۸ سال به طول انجامیده است.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده که آن ها در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای بسیار منحصر بفرد در کشور شده است.

iran5.jpg

موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر واقع شده است.این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است که با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران تور کیش دارد.

iran4.jpg

امکانات و خدمات هتل ایران کیش:

سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده از امکانات این هتل کیش می باشد.

iran2.jpg

تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات اتاقها هم می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.سالن همایش مجهز هتل ایران کیش بیش از ۱۲۰ نفر گنجایش دارد که دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است و آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی در کیش می باشد.

iran3.jpg

علاوه بر این ها فضای بزرگ استخر هتل ایران کیش به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی در کیش خواهد بود.همچنین نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای شما به ارمغان می آورد. سالن بدنسازی اکسیژن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی را در اختیار دارد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مسافران و  ورزشکاران عزیز تور کیش می باشد.

iran6.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل ایران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

 کاخ توپکاپی استانبول

 نخستین کاخ عثمانی استانبول کاخ توپکاپی می باشد که از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه جهان اسلام  از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش می باشد که بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد. اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده ای در کاخ توپکاپی استانبول نگهداری می شود.این کاخ در قرن ۱۵ میلادی بعد از فتح بزرگ امپراتوری، به دستور محمد دوم احداث شده است که در بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول قرار گرفته است و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی استانبول تنها یک ساختمان بسیار مجلل که دارای مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ های بسیار عالی است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول است.

 

مسجد سلیمانیه استانبول

 یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین مساجد تاریخی استانبول مسجد سلیمانیه می باشد که در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول معمار سینان در قسمت غربی خلیج استانبول بنا شده است. طبق رسم آن دوره، این مسجد دارای ساختمان‌های جانبی مانند مدرسه و حمام  بزرگ و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز می باشد. ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر و دارای چهار مناره می باشد، این مسجد دارای سه درب ورودی در جلو و دو طرف آن است. بخش بالای درهای ورودی با قوس‌های پهن که دارای کنده کاری بسیار زیبایی است تزئین شده. سقف مسجد سلیمانیه استانبول با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است. در پیرامون گنبد مسجد سلیمانیه استانبول بیست و چهار گنبد کوچک و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری طراحی شده است و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است. کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که مسافران تور استانبول برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه استانبول قرار دارد که دارای کاشی کاری های بسیار زیبایی می باشند ولی آرامگاه معمار سینان در این گورستان واقع نشده و در خارج از صحن این مسجد قرار دارد.

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران ,  ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول 

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول (Point Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل با میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر فاصله دارد از این رو گردشگران تور استانبول که قصد خرید کردن در استانبول را دارند از این هتل استقبال می نمایند. هتل پوینت از 8 طبقه تشکیل شده است و دارای 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا مجهز به به اینترنت پرسرعت می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول  20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

آدرس هتل پوینت استانبول: Topcu Avenue Number 2 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey 34437

امکانات هتل پوینت استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، کافی شاپ، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان و...

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , امکانات هتل استانبول, مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لانکورا آنتالیا

lankora2.jpg

هتل لانکورا آنتالیا در سال 1989 میلادی در منطقه کمر ساخته شده و در سال 2005 نیز بازسازی گردید. این هتل دارای ساحل ماسه ای است و تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر(مدت ترانسفر 60 دقیقه) فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر بسیار راحتی را تجربه نمایند.

lankora1.jpg

هتل لانکورا آنتالیا دارای 134 اتاق است که شامل 69 اتاق استاندارد, 57 اتاق در حیاط و 8 سوئیت می باشد.همه اتاقها دارای امکاناتی مانند: بالکن, حمام, دستشویی, سیستم تهویه مطبوع, تلفن مستقیم, تلویزیون و ماهواره, صندوق امانات الکترونیکی, یخچال و سشوار برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

lankora3.jpg

lankora5.jpg

 

امکانات هتل لانکورا آنتالیا:

گاو صندوق , بار , رستوران , رستوران با غذای بین المللی,استخر روباز , استخر سرپوشیده , ساحل اختصاصی , دارت , سونا , جکوزی,فکس/فتوکپی , خشکشویی , اسانسور,6 رستوران(شامل 1 رستوران اصلی در محوطه داخلی و بیرونی هتل), 3 بار, 1 استخر روباز با قسمت مخصوص کودکان مسافران تور آنتالیا, سرسره آبی, حمام ترکی,  سونا, سالن بدنسازی, دیسکو و اینترنت وایرلس در لابی و....از امکانات این هتل آنتالیا به شمار می روند.

lankora4.jpg

در هتل لانکورا آنتالیا صبحانه , میان وعده صبح, ناهار, شام, قهوه و چای بعدازظهر, نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی ارائه می شود.همچنین در این هتل می توانید شاهد برنامه های سرگرم کننده گروهای نری مختلف باشید و کودکان عزیز می توانند از امکانات  استخر استفاده کنند. از جمله فعالیتهای ورزشی که میتوانید در هتل انجام دهید: ایروبیک, ژیمناستیک, والیبال ساحلی, تنیس, دارت و بیلیارد می باشد که همه مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

lankora6.jpg

خدمات رایگان هتل لانکورا آنتالیا:

صبحانه, ناهار, شام, میان وعده ها, برخی نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی, سرویس چای و قهوه, برنامه شو, رقص, موزیک, دیسکو, سالن ورزشی و بدنسازی, پارک آبی و حمام ترکی, استخر و سونا، ماساژ , تلفن, نمابر و...

 

هتل گرند هاربر آنتالیا

grand1.jpg

هتل گرند هاربر آنتالیا از جمله هتل های 4 ستاره است که در منطقه توریستی کمر آنتالیا واقع شده است. این هتل متشکل از 311 اتاق زیبا است و فاصله اش تا مرکز شهر یک ساعت می باشد و فرودگاه آنتالیا در فاصله 60 کیلومتری هتل قرار گرفته است. هتل گرند هاربر دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد و همین امر باعث انتخاب آن برای اقامت توسط مسافران تور آنتالیا شده است.برای افزایش رفاه و آسایش مسافران تور آنتالیا در این هتل یک صرافی برای مبادلات ارزی ،ترانسفر فرودگاهی و پرستار برای مراقبت از کودکان و... وجود دارد.

grand4.jpg

grand6.jpg

امکاناتهتل گرند هاربر آنتالیا:

از امکانات هتل گرند هاربر آنتالیا میتوان به :رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، سرویس نگهداری کودکان، پزشک، پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سالن بازی، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، پرستار کودک، بوفه صبحانه و...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

grand3.jpg

تمامی اتاق های هتل گرند هاربر آنتالیا دارای سرویس 24 ساعته،حمام،سشوآر،سونا،اینترنت،تلوزیون،مینی بار،مبلمان و تختهای شیک و ...می باشند و مسافران تور آنتالیا میتوانند لحظات آرام و راحتی را در آن تجربه کنند.

grand2.jpg

grand5.jpg

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پردیسان مشهد

 اگر میخواهید به مشهد سفر کنید و برای اقامت خود به دنبال هتل خوب و عالی می گردید می توانیم هتل 5 ستاره پردیسان مشهد را به شما توصیه کنیم. این هتل زیربنای حدود ۲۴۰۰۰ مترمربع و مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع را دارا میباشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

امکانات هتل پردیسان مشهد:

هتل پرديسان داراي ۵ رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت ۶۰۰ نفر با خدماتي در سطح استاندارد میباشد که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را در آن ها سفارش دهید.

مجموعه آبی هتل پرديسان در سال ۱۳۹۰به مساحت ۲۱۷۰ مترمربع شامل بخش های متعدد استخر، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، کافی شاپ و … می باشد طراحی اش آغاز شد. همچنین این مجموعه دارای سالن های رختكن، کمد ویژه نگهداری وسایل شخصی و حمام های مجهز به وسایل بهداشتی می باشد.هتل پرديسان دارای انواع متفاوتی از فروشگاهها است که در انتخاب آنها سعی شده تا نیاز میهمانان عزیز تور مشهد برطرف گردد. این هتل داراي ۵ سالن همايش و كنفرانس با ظرفيت ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با امكانات صوتي و تصويري، امكان ترجمه همزمان،‌ ميكروفون‌هاي روميزي با بهترين دكوراسيون، سالن‌هاي جانبي جهت كميسيون‌ها و جلسات اداري با ظرفيت ۳۰ الي ۱۰۰ نفر با خدمات ويژه VIP و خدماتي حرفه‌اي كه در نوع خود بي‌نظير است. هتل پرديسان  داراي ۱۶۲ اتاق و سوئیت (Single, Double, Twin, Connect,Suit) است با مساحتي در حد استانداردهاي بين‌المللي با دكوراسيوني زيبا در رنگ‌هاي مختلف و مورد پسند سليقه‌هاي متفاوت می باشد.دیگر امکانات هتل شامل  اتاقهای VIP – اتاق های خانوادگی -تنیس – بیلیارد – پینگ پنگ – کرایه دوچرخه -امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – آرایشگاه – فروشگاه هدایا و سوغات – کرایه ماشین – خدمات تورها – دستگاه خودپرداز – آسانسور – گاوصندوق – باغ – گرمایش و ... می باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

 

تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد مهر 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()