نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ماتیات آنتالیا

یکی از منحصر به فرد ترین هتل های چهار ستاره، هتل ماتیات آنتالیا در منطقه کمر میباشد.

 

هتل ماتیات آنتالیا با حضور کارکنان آموزش دیده و خدمات مناسب، لحظات خوشی را برای میهمانان تور آنتالیا آرزو میکند.

هتل ماتیات آنتالیا با پذیرش 24 ساعته و اتاق های استاندارد لوکس و سوئیت های رو به دریا و رو به کوه، اقامتگاهی مجلل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. فاصله هتل تا فرودگاه به مدت یک ساعت تخمین زده شده است.

 

هتل ماتیات آنتالیا با ارائه بهترین خدمات و پذیرش شبانه روزی با 140 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران با غذاهای مختلف، کافی شاپ در محوطه باز و تازه ترین نوشیدنی ها ، پارک آبی، ورزش های آبی، استخر، جکوزی، ساحل اختصاصی، مراکز خرید، خشکشوئی و صرافی، ترانسفر فرودگاهی جهت میهمانان تور آنتالیا، ، نگهداری از کودکان، اینترنت پر سرعت، اجاره ماشین به میهمانان تور آنتالیا، میزبان مسافران محترم تور آنتالیا هستند.

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آدنیس آنتالیا

هتل آدنیس آنتالیا، هتلی چهار ستاره و مجلل در منطقه لاراز شهر آنتالیا و در اطراف ساحل مدیترانه واقع شده است.

 

هتل آدنیس آنتالیا با حضور پرسنل های آموزش دیده، ارائه امکانات کامل در بنایی شکیل میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و تجاری قرار دارد.

 

هتل دارای اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع با خدمات مناسب که شامل: سوئیت های مجلل, اتاق های دو تخته, اتاق های ویژه معلولین با وجود TV (ماهواره)، مینی بار, تلفن, یخچال میباشد. این هتل با سرویس 24 ساعته، در اقامتگاهی مجلل سفر خاطره انگیزی را برای مسافران عزیز تور آنتالیا فراهم میکند.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آدنیس آنتالیا :

رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای متنوع), کافی شاپ ( با ارائه ویژه ترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان محترم تور آنتالیا), استخر های سر پوشیده و سرباز  و همچنین ساحل خصوصی, سونا و جکوزی, حمام ترکی, اینترنت, آرایشگاه, سالن بدنسازی, پارکینگ اختصاصی, خشکشوئی, بیلیارد، زمین بازی برای میهمانان تور آنتالیا, دارت, پینگ پنگ و گاو صندوق, صرافی و ... .

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل ماتیات آنتالیا

هتل ماتیات آنتالیا، یکی از هتل های لوکس 4 ستاره، شهر زیبای آنتالیا است که در منطقه کمر آنتالیا بنا شده و با ارائه بهترین خدمات میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند.

 

این هتل با حضور پرسنل مجرب و امکانات کامل هتل، سفر به یاد ماندنی را برای مسافران تور آنتالیا فراهم میکند.

 

هتل ماتیات آنتالیا در جایگاه خوبی نسبت به مراکز خرید و تفریحی ساخته شده و اقامتگاهی مناسب جهت پذیرائی 24 ساعته از گردشگران تور آنتالیا است.

فاصله هتل تا فرودگاه : حدود 50 دقیقه

امکانات رفاهی هتل ماتیات آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی، 140 اتاق شیک با ارائه خدمات کامل ( اتاق و سوئیت ها به سمت کوه و دریا دید فوق العاده ای دارند ) و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ در محیط باز، پارک و ورزش های آبی - استخر و جکوزی - ساحل خصوصی، فروشگاه، خشکشوئی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، صرافی، نگهداری از اطفال میهمانان عزیز تور آنتالیا، اینترنت و همچنین اجاره اتومبیل به مسافران تور آنتالیا و .... .

 

هتل با ارائه بهترین امکانات سفر خاطره انگیزی را برای گردشگران تور آنتالیا آرزو میکند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا,هتل ماتیات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا جز هتل های 5 ستاره لوکس آنتالیا است.

 

آدرس هتل لیماک آرکادیا آنتالیا در اسکله موکی, زیباترین منطقه بلک میباشد.

 

مسافت هتل تا فرودگاه: 35 کیلومتر

مسافت هتل تا مرکز شهر: 40 کیلومتر

 در این هتل شیک با خدمات ویژه و با کارکنان آموزش دیده ، میزبان مسافران تور آنتالیا هستند. این هتل لوکس, اقامتگاهی آرام و دلنشین برای میهمانان تور آنتالیا میباشد. 

 

از امکانات ورزشی و تفریحی هتل لیماک آرکادیا آنتالیا میتوان به : سرویس 24 ساعته به میهمانان محترم تور آنتالیا, 444 اتاق استاندارد برای مسافران عزیز تور آنتالیا, رستوران، کافی شاپ, زمین بازی تنیس, زمین ویژه بازی های والیبال و فوتبال, اینترنت, استخر های سرباز و سرپوشیده, سینما در فضای باز, سالن بدنسازی, سالن جلسه, سونا و جکوزی و آبگرم, گاو صندوق، خدمات خانه داری و تحویل چمدان و نگهداری از اطفال مسافران تور آنتالیا, ترانسفر فرودگاهی, مرکز تجاری, مراکز خرید و فروشگاه, حمام بخار و حمام ترکی, سرسره های آبی جهت میهمانان تور آنتالیا, بولینگ, دارت و ... جهت سفری به یاد ماندنی برای گردشگران تور آنتالیا نام برد.

 

 

بابت خريد و رزرو بلیط تور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

 

 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

 

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

 

 

 

 

 

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و 5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

 

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

 

 



مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره آنتالیا, هتل لیماک آرکادیا آنتالیا واقع در منطقه بلک, در اسکله موکی میباشد.

 

هتل در جایگاه مناسبی بنا شده, فاصله هتل تا فرودگاه 35 km و مسافت حدود 40 km تا مرکز شهر, تخمین زده شده است. هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا، باحضور پرسنل مجرب و امکانات کامل میزبان میهمانان عزیز تور آنتالیا هستند. همچنین با ارائه بهترین خدمات رفاهی و ورزشی بصورت شبانه روزی، سفری به یاد ماندنی را برای مسافران محترم تور آنتالیا فراهم میکنند. همچنین مسافران تور آنتالیا در این هتل لوکس با خدماتی شامل: استخر (سرپوشیده و سرباز ), سرسره های آبی, سونا - جکوزی, حمام بخار - ترکی, آبگرم، سفر خاطره انگیزی خواهند داشت.

 

 

 

امکانات رفاهی هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

بیش از 440 اتاق لوکس، مجهز به سیستم تهویه مطبوع, رستوران (با ارائه غذاهای متنوع), کافی شاپ (با تازه ترین نوشیدنی ها), زمین های بازی والیبال و فوتبال و تنیس, بولینگ, بیلیارد, دارت, مراکز تجاری و خرید, فروشگاه, آرایشگاه, سالن  بدنسازی و جلسات, گاو صندوق, سینما, اینترنت و ترانسفر فرودگاه و .... . خدمات نگهداری از کودکان نیز به میهمانان عزیز تور آنتالیا ارائه میشود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل لیماک آرکادیا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل بلوهیمل آنتالیا

 

یکی از بهترین و زیبا ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل بلوهیمل است که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار گرفته است. کمر یک منطقه توریستی ساحلی با سواحل سنگ ریزه ای بسیار زیبا می باشد. هتل بلوهیمل آنتالیا دارای اتاق های متعدد با 2 الی 3 تخته و اتاق های خانوادگی همراه با امکانات کامل و خوب می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا استخر, سونا, جکوزی و سالن بدنسازی فراهم کرده است تا مسافران در اوقات فراغت به آنجا بروند. هتل بلوهیمل آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سفر خوشی را فراهم می کند.

 

 

 

امکانات هتل بلوهیمل آنتالیا:

سالن کنفرانس, استخر روباز, استخر سر پوشیده, سونا , جکوزی, سالن ماساژ برای مسافران تور آنتالیا, سالن بدن سازی, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.



 

هتل آدنیس آنتالیا

 

از شیک ترین و بهترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره آدنیس می باشد که در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است. هتل آدنیسآنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن با سو ئیت هایی زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هر اتاق دارای امکانات عالی از جمله سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و...  با چشم اندازی زیبا که رو به دریا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا رستورانی با غذاهای متفاوت مانند سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیابا انتخاب هتل آدنیس آنتالیا می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

 

 

 

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), پینگ پنگ، بیلیارد مخصوص مسافران تور آنتالیا، پرتاب دارت, خدمات زیبایی آرایشگاه, رستوران با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی, اینترنت و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.



مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل نظر بیچ آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های چهار ستاره در منطقه لارا، هتل نظر بیچ آنتالیا است که بر روی صخره ای مشرف به دریا بنا شده و دید زیبایی نسبت به کوه و ساحل مدیترانه از نظر مسافران تور آنتالیا دارد.

این هتل ساحلی با حضور پرسنل مجرب و  ارائه بهترین خدمات رفاهی با قیمت مناسب میزبان مسافران تور آنتالیا میباشد. همچنین هتل نظر بیچ آنتالیا با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متناسب با تقاضای میهمانان تور آنتالیا از جمله صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده ها و نوشیدنی ها به صورت رایگان جز بهترین هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا شده است.

هتل نظر بیچ آنتالیا در مسافت ده کیلومتری آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 13 کیلومتر و فاصله آن تا مراکز خرید آنتالیا حدود 9 کیلومتر است. این هتل در نزدیکی دریا بنا شده و نظر اکثر مسافران تور آنتالیا را به خود حلب کرده است و همچنین سعی بر ارائه خدمات خوب به میهمانان خود دارد. 

از امکانات رفاهی و تفریحی - ورزشی هتل میتوان به سرویس 24 ساعته با اتاق های مجلل و همچنین رستوران ( با ارائه غذاهای متنوع )، کافی شاپ، گاو صندوق، ساحل اختصاصی، تراس، سرسره آبی، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی برای میهمانان تور آنتالیا ، خشکشویی و ... نام برد.

 

 
 

هتل آدنیس آنتالیا

از شیک ترین و بهترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره آدنیس می باشد که در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است. هتل آدنیسآنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن با سو ئیت هایی زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هر اتاق دارای امکانات عالی از جمله سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و...  با چشم اندازی زیبا که رو به دریا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا رستورانی با غذاهای متفاوت مانند سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیابا انتخاب هتل آدنیس آنتالیا می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), پینگ پنگ، بیلیارد مخصوص مسافران تور آنتالیا، پرتاب دارت, خدمات زیبایی آرایشگاه, رستوران با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی, اینترنت و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

کسيک مناره آنتاليا

کسيک مناره آنتالیا که در کليساي کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم ميلادي به نام مريم مقدس ساخته و در زمان بايزيد دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبديل شد، به همين دليل از آن بنام مسجد کورکوت يا مسجد کبير مشهور است. در نتيجه خسارتي که از آتش سوزي سال 1896 به مسجد وارد آمد و سوختگي قسمت چوبي بالاي مناره آن ، اين مسجد به مسجد مناره شکسته کسيک مشهور مي باشد .اين اثر در واقع نمايانگر تاريخ کهن شهر که زمان رومي ها ، بيزانس  ، سلجوقيان ، عثماني ها تا به امروز را شامل ميشود. هنگاميکه امپراتورها دريان در سال 130 بعد از ميلاد در شهر (فاسيلين) از استان آنتاليا ديدن  کرد بافتخار او دروازه اي با سه  طاق و ستونهاي تزئين شده بنا گرديد. در آن زمان اين دروازه تنها راه ورودي به شهر محسوب می شود.امروزه دو برج دروازه و قسمتهائي از ديوار مربوطه را مي توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود . اين مناره ازجاذبه های گردشگری آنتالیا است که گردشگران را به سمت خود جذب می کند. 

                                                                                                                                                                                                 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

 هتل کالیستا آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کالیستا آنتالیا با مساحتی حدود 120000 متر مربع با معماری بی نظیری است.

این هتل در سال 2007 میلادی بنا شده، مسافت هتل تا مرکز شهر 35 کیلومتر، فرودگاه 27 کیلومتر و فاصله هتل تا زمین های گلف 7 کیلومتر و جایگاهی مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری است، همچنین هتل کالیستا آنتالیا با حضور پرسنل مجرب اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.

هتل کالیستا آنتالیا با حضور کارکنان آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات رفاهی بصورت تمام وقت، وجود ساحل خصوصی ، اتاق های مجهز به بالکن اختصاصی استراحتگاهی لوکس برای میهمانان عزیز تور آنتالیا شده است.

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

سرویس 24 ساعته، اتاق های  رو به دریا ، کوه و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای بین المللی همچون چینی و ایتالیایی و ژاپنی، کافی شاپ با تازه ترین نوشیدنی ها برای مسافران تور آنتالیا، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سرسره آبی، دارت، بیلیارد، محوطه بازی های تنیس و والیبال و فوتبال، بازی های کامپیوتری، پینگ پنگ، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، جت اسکی برای مسافران محترم تور آنتالیا، غواصی، ماهیگیری ،حمام ترکی، اسکواَش، قایق رانی، موج سواری و بولینگ، نگهداری کودکان و ساحل شنی و ... . این هتل با وجود امکانات تفریحی و ورزشی کامل میزبان گردشگران عزیز تور آنتالیا میباشد و سفر خاطره انگیزی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم خواهد کرد.

 
 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا، یکی از منحصر بفردترین هتل های پنج ستاره است. این هتل در Ornekkoy لارا در پنج کیلومتری مرکز شهر در جایگاهی مناسب و نزدیک به مراکز تفریحی و کلاب‌ و رستوران ها و ساحل لارا بنا شده است. مسافت هتل تا فرودگاه، نه کیلومتر و به مرکز شهر یازده کیلومتر، تخمین زده شده است. 

هتل لارا هادریانوس آنتالیا با ارائه تمامی امکانات رفاهی و ورزشی، با حضور پرسنل آموزش دیده بصورت 24 ساعته با قیمتی مناسب، میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند. همچنین با ایجاد اقامتگاهی آرام و دلنشین برای مسافران عزیز تور آنتالیا، سفری به یاد ماندنی را فراهم میکند.

از امکانات ارائه شده در هتل لارا هادریانوس آنتالیا میتوان  " سرویس 24 ساعته، اتاق های شیک با تمامی امکانات که شامل ۱۳۲ اتاق با ۳۳۰ تخت، ۲۰ اتاق برای مسافران غیرسیگاری تور آنتالیا، ۱۲۰ اتاق استاندارد و ۱۲ آپارتمان که رو به دریا و یا استخر هتل قرار گرفته اند کهاکثر اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی هستند را نام برد. همچنین TV(ماهواره)، رستوران ( با رائه بهترین غذاهای بین المللی و انواع کباب، ماهی و غذاهای گریل شده برای میهمانان تور آنتالیابصورت سلف سرویس)، کافی شاپ ( با متنوع ترین نوشیدنی های تازه) در کنار استخر، اینترنت با سرعت بالا، استخر ( رو باز و سرپوشیده) و جکوزی ، ماساژ، سرسره های آبی، بازی‌های کامپیوتری، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس،  دارت و ورزش‌ های آبی، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن جلسات و صندوق امانات و ... " را شامل میشود. میهمانان عزیز تور آنتالیاسفر خاطره انگیزی را در این هتل خواهند داشت.

 

 

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fahimeh

حمام رومی آنتالیا

 یکی از جاذبه های گردشگری باستانی آنتالیا، حمام رومی آنتالیا است که در منطقه سیده قرار دارد؛ این حمام رومی با وجود درختان کاج کنار دریای مدیترانه و محوطه سرسبز، نظر اکثر کردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است که امروزه همانند موزه، آثار باستان شناسی نیز در آن دیده میشود.

تمامی مسافرین عزیز تور آنتالیا میتوانند در هتل های لوکس اطراف این مرکز تفریحی نیز اقامت داشته باشند. ساحل سیده در نزدیکی حمام رومی آنتالیا میباشد که گردشگران تور آنتالیا با حضور در رستوران های مجاور ساحل و با وجود ورزش های آبی لحظات به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 

ودخانه ماناوگات آنتالیا 

رودخانه ماناوگات آنتالیا، رودخانه ای که به دریای مدیترانه میخورد و از جنوب کوه های طبس سرازیر میشود. زمان شناخت این رودخانه به طور دقیق مشخص نشده ولی در سال های قبل از میلاد, حدود 150-200 تخمین زده اند. در گذشته, امکان حمل وسایل و ساکنین منطقه از این رودخانه وجود داشته است. در سال 1913 ماناوگات بعنوان یک روستای جمهوریه ترکیه ثبت شده است. 

گردشگران عزیز تور آنتالیا میتوانند این مناظر زیبا و دیدنی را با گذر از کشتی ببینند و این رودخانه بی نظیر از اطراف شهر سیده عبور میکند. در چهار کیلومتری ماناوگات بخش شمال آبشار ماناوگات و در سه کیلومتری شیهلار قرار گرفته است. برای مسافران محترم تور آنتالیا جهت شنا در این رودخانه و دریای مدیترانه ممنوعیتی وجود ندارد و در این جاذبه گردشگری زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. همچنین گردشگران عزیز تور آنتالیا سفر خاطره انگیزی در این منطقه چشم نواز با درختان انبوه و صنوبر خواهند داشت.

 

http://95antalyanet.ir/

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()