هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

PAPILOON1.jpg

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا که در حاشیه کناره زیبای مدیترانه در منطقه بلک در سال 2001 تاسیس شده و در زمینی به مساحت 60000 مترمربع قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود.این هتل 5 ستاره توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز بلک 4 کیلومتر بوده و دارای کناره اختاصی می باشد. این هتل در مجموع 275 اتاق مجهز به تلویزیون - سیستم حرارتی و برودتی - بالکن - حمام و گاو صندوق می باشد .برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون آیس چاآنتالیا به شمار می رود.

PAPILOON.jpg

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجهز جای دارند.

PAPILOON6.jpg

PAPILOON5.jpg

PAPILOON4.jpg

PAPILOON3.jpg

PAPILOON2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل ۵ ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی بسیار زیبا در منطقه لارا آنتالیا است که با ساحل اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد این هتل یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی دارد. اتاق ها در هتل گرند پارک با بهترین امکانات روز مجهز شده اند تهویه متبوع , تلوزیون ال سی دی , حمام اختصاصی با وان و…خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل گرند پارک لارا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:
حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.

در طول روز سرگرمی‌های متنوعی از جمله اماکن ورزشی و سرگرمی‌های آبی در محوطه هتل برقرار است و باشگاه کودکان (ALI’S CLUB) بین 4 تا 12 سال نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل گرند پارک لارا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

 




:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: