هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار دارد. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت پر سرعت که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکانات عالی و اتاق های مجهز می باشد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر به یادمانی به جای بگذارند.

 

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات برای مسافران تور آنتالیا، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کوه نوردی، مینی گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شیرجه، حمام ترکی، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، ورزشهای آبی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری،کلوپ با DJ و...

 

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

 

یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رامادا پلازا است که در این شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل جزء هتل های ساحلیآنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. فاصله بین هتل با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر است.

 

 

 

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

 رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام برای مسافران تور آنتالیا سرو می شود.

 

 مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

 تور آنتالیا آبان 95 

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95 

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95 

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: